Дистанційне
завдання під час карантину 30.03 –03.04.2020 р
30.03.2020
р. , 03.04.2020р. Всесвітня історія Ийслуу Ніна Вікторівна
Клас 7 -
Б ( таблиця )
№
п/п
|
Дата
|
Клас
|
Тема
|
Форми
роботи
|
Завдання
|
1
2
|
30.03.2020
03.04.2020
|
7-Б
7-Б
|
Тема
уроку:
Землі Північно-Східної
Русі в ХІ-ХVст.
Тема
уроку:
Утворен-ня Осман-ської імперії
|
План уроку:
1.Володимиро-Суздальське
князівство. Самостійна робота з підручником ст.177-179 Відповіді на питання: Коли і як утворилося Володимиро-Суздальське князівство?Які наймогутніші
князі Володимиро-Суздальського князівства?
2. «Пан Великий
Новгород». Робота з картою. Самостійна робота( обрати правильні відповіді).
Робота зі схемою на ст..181 . Робота
з термінами: віче, боярська
дума, боярська аристократична республіка
3. Невська битва
та Льодове побоїще. Робота з картою
5. Початок
піднесення Москви. Завдання: Визначте причини піднесення Москви та
перетворення її на центр об’єдняння земель Північно-Східної Русі і запишіть у
зошит
6. Правління
Дмитрія Донського, Куликовська битва. Завдання:
У якому році відбулась Куликовська битва? Складіть
план розповіді про Куликовську битву( ст.186-187)
7. Становлення
Московської держави. Іван ІІІ. Завдання:
заповніть таблицю «Діяльність Івана ІІ: внутрішня і зовнішня політика».Робота
з термінами
8. Культура
Московської держави.
Завдання: скласти логічний
ланцюжок слів і словосполучень, що стосуються рис культури Північно-Східної
Русі в ХІ-ХV ст.( за поданим прикладом)
Конспект уроку більш детально можна переглянути:
https://dsryj.blogspot.com
План уроку
1.Створення держави турків-османів та її правителі . Перегляд відео за
посиланням - https://www.youtube.com/watch?v=lEXmze--UVc –мотивація до вивченя теми.
Метод «Формую
нове поняття»: османи, яничари, султан. Робота
з текстами документів. Цікаві факти про діяльність османських султанів ( знайомство)
2. Європа і турецька небезпека. Хрестові походи
проти осман Проблемні питання: 1) Чим можна пояснити таку реакцію європейських
правителів на турецьку навалу? 2) Чи була ця реакція адекватною турецькій загрозі?
3. Падіння Константинополя та його наслідки. Ставлення завойовників до підкорених народів . Запитання на
випередження: 1)
Як поводилися турки у завойованому місті? 2)
Чому місто було не зруйноване, а перетворене на столицю нової імперії?
https://www.youtube.com/watch?v=lEXmze--UVc , https://www.youtube.com/watch?v=BMYxnA9z-3s&feature=youtu.be –
перегляд відео, робота із документом « ТУРЕЦЬКИЙ ІСТОРИК XVI СТ. СААД-АД-ДІН ПРО ПАДІННЯ КОНСТАНТИНОПОЛЯ» Питання: Якими ви
побачили турецьких правителів?
Заповніть
«Історико-психологічний тест» - відзначте і у запропонованій таблиці «плюсами» позитивні риси характеру, властиві
кожному з правителів.
Робота з картою. Використовуючи карту
атласу «Утворення Османської держави.
Завоювання османських султанів
(ХIV–XVI ст.)» та переглянувши
презентацію за посиланням:
виконайте
завдання : 1. Назвіть і запишіть держави, завойовані
турками османами. 2.
Назвіть васальні території імперії Османа. 3. Назвіть місця
найважливіших битв, знайдіть їх на карті.
Запишіть в
зошит «Наслідки військової експансії Оманської держави в XIV – XV ст.»
Робота із
документами: Вацлав Братислав «Пригоди», нотатки сербського письменника XV ст.
Костянтина Михайловича про ставлення турок до підлеглого християнського населення
Запитання до текстів :Яким було ставлення
завойовників до підкорених народів?
4. Османська
імперія наприкінці ХІV- ХV ст. Особливості економічного розвитку. Управління. Досягнення в
галузі культури
Метод
«Формую нове поняття»: падишах, халіф, емір, візир, диван, сипахи, джихад
Перегляд відео «Розвиток культури Османської держави
- https://www.youtube.com/watch?v=CtW-pKNoXfM Питання: що вразило найбільше?
Підсумки: Отже, чи
згодні ви з думкою англійського дослідника Лорда Кінросса про
те, що „вступ турок у Європу не
був якимось раптовим вторгненням. Подібно монгольському походу через Азію.
Скоріш за все, це був процес поступового проникнення,
внаслідок занепаду і падіння Візантійської Імперії»
Конспект уроку більш детально можна переглянути:
https://dsryj.blogspot.com
( у папці
класу, відповідно до предмета)
|
1. Опрацювати
параграф 17 підручника.
2.Зайти за посиланням і виконати завдання 1-3: https://docs.google.com/document/d/1dPXrIrgfHJC5KFKKt5TL01c1JZK4XHwKPSMyoO1Ie4w/edit?usp=sharing
Виконання завдань 1-3 потребує встановлення
розширення Google Документи офлайн.
Надіслати
роботи можна до 02.04.2020 року також на пошту: Ljwz1991@ukr.net
Інтернет-ресурси
до уроку:
https://drive.google.com/file/d/1ZlPoWzwCPhNTArceFkfBcR5UDwOc10jU/view?usp=sharing -презентація
«Дидактичні матеріали до уроку»
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B5%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B0 - Невська битва
https://www.jnsm.com.ua/h/0405N - Льодове побоїще
http://litopys.org.ua/old14_16/old14_21.htm -
знайомство з документом
«Сказання про Мамаєве побоїще»
https://pidruchniki.in.ua/vsesvitnya-istoriya-7-klas-o-v-gisem-o-o-martinyuk-2015 --
підручник 7 клас всесвітня історія
2. Зайдіть за посиланням https://padlet.com/yisluu69/yhfol0lxoq4a , перегляньте подані
матеріали та складіть, запишіть і прикріпіть на дошці розповідь про долю одного із захисників
Константинополя або про події,
сучасником яких він був.
Або
створіть власне відео чи кліп про будь-кого із
правителів Османської імперії на власний вибір і прикріпіть на цій дошці.
Відповіді та ваші
роботи можете розмістити на цій дошці. А ще у вас є можливість прокоментувати
( за бажанням) 1-2 роботи ваших однокласників.
Інтернет - ресурси:
https://pidruchniki.in.ua/vsesvitnya-istoriya-7-klas-o-v-gisem-o-o-martinyuk-2015 -- підручник 7 клас
всесвітня історія
https://www.youtube.com/watch?v=lEXmze--UVc , https://www.youtube.com/watch?v=BMYxnA9z-3s&feature=youtu.be - падіння
Константинополя
https://drive.google.com/file/d/1dKBfApyM7LQTwpX4PD3wqRncMzVnWcV9/view?usp=sharing – презентація
до уроку,
https://www.youtube.com/watch?v=CtW-pKNoXfM - розвиток культури Османської
держави
Цікаві факти по
Османську державу – за посиланням: http://tut-cikavo.com/kultura/istoriia/647-tsikavi-fakti-pro-osmansku-imperiyu
Коротко від блогера про історію Османської держави –
з початку відео до 5 хвилини https://www.youtube.com/watch?v=8jgxLzIG7ew
|
Немає коментарів:
Дописати коментар