понеділок, 23 березня 2020 р.


Дистанційне завдання  під час карантину  30.03 –03.04.2020 р
30.03.2020 р. ,    03.04.2020р.   Всесвітня історія   Ийслуу Ніна Вікторівна
Клас  7  - Б       ( таблиця ) 

                                                                                         


п/п
Дата
Клас
Тема
Форми роботи
Завдання
1





































2

30.03.2020





































03.04.2020
7-Б





































7-Б
Тема уроку: 

 Землі Північно-Східної Русі в ХІ-ХVст.
































Тема уроку: 

Утворен-ня Осман-ської імперії
План уроку:
1.Володимиро-Суздальське князівство. Самостійна робота з підручником ст.177-179  Відповіді на питання: Коли і як утворилося Володимиро-Суздальське князівство?Які наймогутніші князі Володимиро-Суздальського князівства?
2. «Пан Великий Новгород».  Робота з картою. Самостійна робота( обрати правильні відповіді). Робота зі схемою  на ст..181 . Робота з термінами: віче, боярська дума, боярська аристократична республіка
3. Невська битва та Льодове побоїще.  Робота з картою
4. Монгольська навала, золотоординське іго.    Гра «Tabularasa», Робота з термінами
5. Початок піднесення Москви. Завдання: Визначте причини піднесення Москви та перетворення її на центр об’єдняння земель Північно-Східної Русі і запишіть у зошит
6. Правління Дмитрія Донського, Куликовська битва. Завдання: У якому році відбулась Куликовська битва? Складіть план розповіді про Куликовську битву( ст.186-187)
7. Становлення Московської держави. Іван ІІІ. Завдання: заповніть таблицю «Діяльність Івана ІІ: внутрішня і зовнішня політика».Робота з термінами
8. Культура Московської держави. Завдання: скласти логічний ланцюжок слів і словосполучень, що стосуються рис культури Північно-Східної Русі в ХІ-ХV ст.( за поданим прикладом)


Конспект уроку більш детально можна переглянути: https://dsryj.blogspot.com
(  у папці класу, відповідно до предмета)




План уроку
1.Створення держави турків-османів та її правителі . Перегляд відео за посиланням   -   https://www.youtube.com/watch?v=lEXmze--UVcмотивація до вивченя теми.
Метод «Формую нове поняття»: османи, яничари, султан.   Робота з текстами документів. Цікаві факти про діяльність османських султанів  ( знайомство)
2. Європа і турецька небезпека. Хрестові походи проти осман Проблемні питання:   1) Чим можна пояснити таку реакцію європейських правителів на турецьку навалу? 2) Чи була ця реакція адекватною турецькій загрозі?
3. Падіння Константинополя та його наслідки. Ставлення завойовників до підкорених народів .                          Запитання на випередження:  1) Як поводилися турки у завойованому місті?        2) Чому місто було не зруйноване, а перетворене на столицю нової імперії?
https://www.youtube.com/watch?v=lEXmze--UVc  , https://www.youtube.com/watch?v=BMYxnA9z-3s&feature=youtu.be – перегляд відео, робота із документом  « ТУРЕЦЬКИЙ ІСТОРИК XVI СТ. СААД-АД-ДІН ПРО ПАДІННЯ КОНСТАНТИНОПОЛЯ»                          Питання: Якими  ви побачили  турецьких правителів?
 Заповніть «Історико-психологічний тест» - відзначте і у запропонованій таблиці  «плюсами» позитивні риси характеру,  властиві  кожному з правителів.
Робота з картою. Використовуючи карту атласу «Утворення Османської держави. Завоювання  османських  султанів  (ХIV–XVI  ст.)»  та переглянувши презентацію за посиланням:
виконайте  завдання : 1.  Назвіть і запишіть держави, завойовані турками ­ османами.       2.  Назвіть васальні території імперії Османа. 3.  Назвіть місця найважливіших битв, знайдіть їх на карті.
Запишіть в зошит «Наслідки військової експансії Оманської держави в XIVXV ст.»
Робота із документами:  Вацлав Братислав «Пригоди»,  нотатки сербського письменника XV ст. Костянтина Михайловича про ставлення турок до підлеглого християнського населення
Запитання до текстів :Яким було ставлення завойовників до підкорених народів?
4. Османська імперія наприкінці ХІV- ХV ст. Особливості економічного розвитку. Управління. Досягнення в галузі культури
Метод «Формую нове поняття»: падишах, халіф, емір, візир, диван, сипахи, джихад
Перегляд відео «Розвиток культури Османської держави - https://www.youtube.com/watch?v=CtW-pKNoXfM                                            Питання: що вразило найбільше?
Підсумки:  Отже, чи згодні ви з думкою англійського дослідника Лорда Кінросса про те, що  вступ турок у Європу не був якимось раптовим вторгненням. Подібно монгольському походу через Азію. Скоріш за все, це був процес поступового проникнення, внаслідок занепаду і падіння Візантійської Імперії»

Конспект уроку більш детально можна переглянути: https://dsryj.blogspot.com
(  у папці класу, відповідно до предмета)


1. Опрацювати параграф 17 підручника.
2.Зайти за посиланням і виконати завдання 1-3: https://docs.google.com/document/d/1dPXrIrgfHJC5KFKKt5TL01c1JZK4XHwKPSMyoO1Ie4w/edit?usp=sharing
Виконання завдань 1-3 потребує встановлення розширення Google Документи офлайн.
Надіслати роботи можна до 02.04.2020 року також на пошту: Ljwz1991@ukr.net

Інтернет-ресурси до уроку:
https://drive.google.com/file/d/1ZlPoWzwCPhNTArceFkfBcR5UDwOc10jU/view?usp=sharing -презентація  «Дидактичні матеріали до уроку»
https://www.jnsm.com.ua/h/0405N  - Льодове побоїще
http://litopys.org.ua/old14_16/old14_21.htm  -  знайомство з документом  «Сказання про Мамаєве побоїще»
https://pidruchniki.in.ua/vsesvitnya-istoriya-7-klas-o-v-gisem-o-o-martinyuk-2015  --  підручник 7 клас всесвітня історія





1. Опрацюйте §18  підручника.
2. Зайдіть за посиланням https://padlet.com/yisluu69/yhfol0lxoq4a  , перегляньте подані матеріали та складіть, запишіть і прикріпіть на дошці розповідь про долю одного із захисників Константинополя або про події, сучасником яких він був. 
Або
створіть власне відео чи кліп про будь-кого із правителів Османської імперії на власний вибір і прикріпіть на цій дошці.
Відповіді та ваші роботи можете розмістити на цій дошці. А ще у вас є можливість прокоментувати ( за бажанням) 1-2 роботи ваших однокласників.
Інтернет - ресурси:
https://pidruchniki.in.ua/vsesvitnya-istoriya-7-klas-o-v-gisem-o-o-martinyuk-2015  --  підручник  7 клас всесвітня історія
https://www.youtube.com/watch?v=CtW-pKNoXfM - розвиток культури Османської держави
Цікаві факти по  Османську державу – за посиланням: http://tut-cikavo.com/kultura/istoriia/647-tsikavi-fakti-pro-osmansku-imperiyu
Коротко від блогера про історію Османської держави – з початку відео  до 5 хвилини  https://www.youtube.com/watch?v=8jgxLzIG7ew




Немає коментарів:

Дописати коментар